Če ste tudi vi pred kratkim dobili genialno idejo, kako bi naredili najbolj dovršen straniščni papir in si želite idejo tudi udejanjiti, potem morate prej ali slej razmisliti tudi o promociji. Transparent je lahko odlično promocijsko sredstvo, saj je dobro viden, običajno pa postavljen na strateško mesto, kar pomeni, da ga v zgolj nekaj urah vidi na stotine ljudi – hote ali pa nehote. Ne odlašajte torej in že danes obiščite eno izmed oglaševalskih podjetij.
Dobra in posledično tudi učinkovita promocija je ključna, če želite doseči prodajni uspeh. Če namreč želite uspešno tržiti svoj izdelek ali storitev, moramo ljudje nekako izvedeti za vas oz. za obstoj vaših izdelkov in storitev. Načinov, na katere lahko oglašujete je zares veliko, tako da se je včasih kar težko odločiti, katerega uporabiti. Pri tem vam seveda vedno lahko pomaga kakšna ugledna in uspešna oglaševalska, medijska ali tiskarska agencija, ki dobro pozna vse oglaševalske trike, da nek oglas pritegne kar največ ljudi. V splošnem pa velja, da morate način oglaševanja prilagoditi ciljni publiki – mlajši ljudje prej opazijo oglase na različnih digitalnih napravah ali pa na jumbo plakatih v priljubljenih središčih, kjer se srečujejo (kino ali kaj podobnega), veliko starejših pa še vedno bere tiskane časopise. Ne glede na to, kateri način oglaševanja izberete, pa bodite pozorni na to, kako oblikujete reklamno besedilo. Manj je več pravijo – napišite zgolj najnujnejše podatke (ime izdelka, vaš kontakt, za kaj se izdelek uporablja, slika izdelka, morda tudi qr koda do vaše spletne strani, če jo seveda imate), za kaj več pa vas bodo potencialne stranke že kontaktirale. Preveč načečkani plakati namreč prej odvrnejo kot pa pritegnejo ljudi.
Tisk transparentov je eden izmed odličnih načinov oglaševanja. Pozanimajte se, koliko stane tisk transparentov pri različnih agencijah, nato pa oblikujte (sami ali z njihovo pomočjo) svoj transparent. Prej ko začnete, prej boste začeli dosegati prodajne uspehe.